3 Nisan 2013 Çarşamba

Ücretsiz Blog Kurmak | Resimli Anlatım

Bu yazımda sizlere ücretsiz blog sitesi açmayı öğreteceğim. Neden sizlerde İnternet'te boş boş dolaşmak yerine her gün 1-2 saatinizi blogunuzla ilgilenmeye, yazı yazmaya ayırmıyorsunuz ?
Blog yazmak günlük yazmak gibidir. Bence yazmaya istekli olan herkes kendisine ait bir blog kurmalı ve yazdıklarını blog sitesinde yayımlamalı. Hem siz takipçileriniz çoğaldıkça daha fazla yazı yazmak isteyeceksiniz hem de takipçileriniz bir sonraki yazınızın yayınlanmasını sabırsızlıkla bekleyecek.
Aslında blog yazmakla ilgili daha çok şey yazabilirim ama konuya geçeyim.
Resimli bir şekilde sizlere nasıl blog sitesi açabileceğinizi anlatacağım. Resimlerin üzerinde adım adım ne yapmanız gerektiği yazıyor. 
Şimdi kuruluma geçelim ;
1.ADIM:
2.ADIM:
 3.ADIM:
 4.ADIM:
 5.ADIM:
 6.ADIM:

İŞTE BU KADAR... TAM 6 ADIMDA KENDİMİZE AİT BİR BLOG OLUŞTURDUK.  BLOG YAZMANIN İNCELİKLERİNİ BİR SONRAKİ YAZIMDA ANLATACAĞIM. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder