4 Nisan 2013 Perşembe

Kendi radyonuzu kurun

Her zaman çok istemişimdir kendi radyomu kurmayı, dinleyicilere hitap etmeyi. Ama hep istek olarak kalmıştır içimde. Bir türlü hayata geçiremedim bu hayalimi. Daha sonra İnternet'ten araştırmalar yaptım ve kendi radyonuzu kendiniz kurabilirsiniz gibi yazılar gördüm.
Kendime ait radyo kurdum ancak daha sonra bu işin bana göre olmadığını anladım ve radyoyu kapattım. Aslında radyo kurmak değil de bu işi yönetebilmek önemli olan. Radyoyu kurduktan sonra radyoyla ilgilenmeyince pekte anlamı kalmıyor bu işin.
Radyo kurmak gerçekten çok keyifli bir şey. Düşünsenize kendi evinizde radyonuzun yayınını yapıyorsunuz, dinleyicilerin isteklerini alıyorsunuz, şarkılar çalıyorsunuz. Ne kadar güzel değil mi ?
İnternet'te boş boş vakit geçirmek yerine neden bir radyo kurup bu radyoyla ilgilenmiyorsunuz ? Güzel güzel vakit geçirip, zamanınızı değerlendirmiyorsunuz. 
Radyo kurmak ilginç bir fikir olarak hep aklımda vardır. Bence yeni fikirleri, ilginç şeylerle uğraşmayı sevenler için çok güzel bir fikir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder