6 Nisan 2013 Cumartesi

Gelmeyeceğini bildiğim halde bekliyorum,seviyorum seni



Günaydın sevdiğim...
Nasılsın? Benden sonra ki günlerin nasıl geçiyor?
Hiç özlüyor musun beni?
Aklına geliyor muyum hiç ?
Anılarımızı hatırlıyor musun ?
Her neyse...
Ben özledim seni, çok özledim.
Her sabah telefonu elime alıp sana günaydın mesajı atmayı,
Senden gelen mesajla sevinçten havalara uçmayı,
Sabahtan akşama kadar sıkılmadan seninle konuşmayı,
Sabah okula girdiğimde senin beni karşılayışını,
Seninle dedikodu yapmayı,
Ders çalışmaya heveslenip daha sonra sıkılıp birbirimizle uğraşmayı,
Not tutarken hangimiz daha hızlı olucaz diye yarışırken  senin ben yazamayayım diye koluma vurmanı,
Çocuk taklidi yapıp konuşmanı, özledim...
Seninle geçen her anımı özledim.
Seninleyken mutluluktan havalara uçan "beni" özledim.
Bekliyorum...
Bir umut...
Belki gelirsin diye bekliyorum işte.
Belki bunları yeniden yaşarız diye bekliyorum.
Biliyorum gelmeyeceksin ama bekliyorum.
Gelmeyeceğini bildiğim halde bekliyorum.
Çünkü çok seviyorum seni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder